Μανώλης Μεραμβελιωτάκης on May 28th, 2010

Η μελέτη έδειξε ότι οι άνθρωποι που καταναλώνουν μέτριες ποσότητες αλκοόλ και ταυτόχρονα διάγουν ένα στιλ υγιεινής ζωής (καταπολέμηση παχυσαρκίας, φυσική άσκηση, όχι κάπνισμα, ισορροπημένη διατροφή), έχουν κατά μέσο όρο 40% λιγότερες πιθανότητες να εμφανίσουν διαβήτη τύπου 2, σε σχέση με όσους δεν πίνουν καθόλου. Ως μέτρια ποσότητα, σύμφωνα με τους ολλανδούς ερευνητές, ορίζεται η [...]

Μοιραστείτε το:
  • Digg
  • Facebook
  • Google Bookmarks
  • Live
  • MySpace
  • Print
  • del.icio.us
  • email
  • MSN Reporter
  • PDF
  • Twitter
  • Yahoo! Bookmarks

Continue reading about Αλκοόλ (με μέτρο) κατά του σακχαρώδη διαβήτη τύπου 2