Εξαιρετικά μεταδοτική είναι η …ευτυχία, εκτιμούν τώρα αμερικανοί ερευνητές φτιάχνοντάς μας κυριολεκτικά τη διάθεση! Πρόκειται για την μελέτη των ερευνητών της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου του Χάρβαρντ με επικεφαλής τoν Έλληνα καθηγητή Κοινωνιολογίας κ. Νικόλαο Χρηστάκη, η οποία δημοσιεύεται στην επιθεώρηση «British Medical Journal». Οι επιστήμονες χρησιμοποίησαν στοιχεία περίπου 5.000 ενηλίκων οι οποίοι συμμετείχαν σε [...]
Eιδικά η πρωινή άσκηση θα μπορούσε να αποτελέσει αποτελεσματική θεραπεία κατά του συνδρόμου της χρόνιας κόπωσης. Επομένως και οι στρεσαρισμένοι εργαζόμενοι θα ήταν καλύτερα να γυμνάζονται το πρωί όταν το μυαλό τους είναι καθαρό… «Τα άτομα που πάσχουν από χρόνια κόπωση δηλώνουν έλλειψη ενέργειας και θολούρα της σκέψης, όπως ακριβώς και οι κουρασμένοι εθελοντές της [...]
Οι άνδρες επεξεργάζονται με το δεξί ημισφαίριο μια όμορφη θέα, οι γυναίκες μ’ όλο τον εγκέφαλό τους!Ερευνητές του Πανεπιστημίου των Βαλεαρίδων στην Πάλμα ντε Μαγιόρκα της Ισπανίας ανακάλυψαν ότι οι άνδρες τείνουν να επεξεργάζονται οπτικά ερεθίσματα προς «αισθητική τέρψη» με το δεξί ημισφαίριο του εγκεφάλου τους, ενώ οι γυναίκες χρησιμοποιούν ολόκληρο τον εγκέφαλό τους. «Είναι [...]
Continue reading about Τι μας αρέσει στο αντίθετο φύλο και γιατί;
Ένα γονίδιο ευθύνεται για το πόσο θετικά και αισιόδοξα αντιμετωπίζουμε τη ζωή μας, ισχυρίζονται τώρα βρετανοί ψυχολόγοι. Όπως διαπίστωσαν οι ερευνητές του Πανεπιστημίου του Έσεξ, όσοι φέρουν το συγκεκριμένο γονίδιο τείνουν να δίνουν λιγότερη προσοχή στα αρνητικά γεγονότα που διαδραματίζονται γύρω τους, εστιάζοντας περισσότερο στα θετικά. Αυτή η συμπεριφορά, όπως εκτιμούν οι ειδικοί, οδηγεί σε [...]
Ανατρέποντας όλα όσα ξέραμε, βρετανική έρευνα προειδοποιεί ότι ακόμη και ένα ποτήρι κρασί την ημέρα αυξάνει τον κίνδυνο καρκίνου κατά 30%! Η ανατρεπτική μελέτη ήρθε στο φως της δημοσιότητας μετά από πρόσφατη ανησυχητική γαλλική έρευνα, σύμφωνα με την οποία ακόμη και ένα μικρό ποτηράκι κρασί καθημερινά μπορεί να αυξήσει τον κίνδυνο του καρκίνου του στόματος [...]
Continue reading about Αλκοόλ: κάνει καλό στην καρδιά αλλά αυξάνει και τον κίνδυνο καρκίνου
Recent Comments